Noi apariții
Cultură organizațională
CUM ÎȚI VEI MĂSURA VIAȚA?
Explorând una dintre cele mai profunde interogații adresate lumii contemporane, Clayton M. Christensen încearcă să identifice numitorul comun al multiplelor dimensiuni care dau sens existenței umane, de la relațiile de familie până la complexa activitate din marile companii.
Liderul Slujitor
Autori: Ken Jennings | John Stahl-Wert
„Când au scris Liderul slujitor, Ken Jennings și John Stahl-Wert nu doar au surprins exact practicile esențiale de leadership care sunt definitorii pentru toți liderii extraordinari, dar au și oferit un parcurs practic pentru învățare și creștere, pe care îl putem urma spre a ne ameliora stilul de leadership de fiecare zi. [...] Ei au aprofundat cercetările în interiorul organizațiilor din unele dintre cele mai mari companii din lume, verificându-și iar și iar concluziile. Petrecând mii de ore în prezența unor lideri excepționali de business și organizaționali, și-au îmbogățit înțelegerea despre felul cum funcționează leadershipul adevărat.”
Ken Blanchard
Povestea Potrivită
Dincolo de orice idee de succes se află o poveste potrivită, rodul unei ingenioase strategii de a provoca schimbarea și impulsul spre acțiune. Seducătoare prin fluxul ideatic și impecabila retorică a persuasiunii, poveștile relatate de Bernadette Jiwa în acest Scurt ghid pentru a schimba lumea reconstituie, de fapt, etapele unei călătorii spirituale, în miezul căreia cititorul va descoperi un nou mod de a gândi, de a-și imagina un viitor posibil, de a reconfigura lumea și relațiile dintre oameni. Fiecare poveste deschide o nouă perspectivă asupra realității, însă adevărata schimbare este efectul unei alchimii interioare, pentru că în acest fascinant poliedru de imagini posibile se reflectă însăși ființa lăuntrică a omului. În orice cultură organizațională, comunicatorii abili pot articula mai bine relația dintre necesitate și acțiune, transformând mesajele în povești inspirate, menite să cucerească inimile, să câștige încrederea, să influențeze modul de a privi lucrurile și, în esență, să modeleze viitorul dorit.
Principiul răvașului norocos
În ultimii ani, principiile și tacticile de marketing s-au schimbat în mod fundamental, iar perspectiva asupra afacerilor s-a redimensionat, cucerind ireversibil teritoriul lumii digitale.
Rebeliune în marketing
Într-o lume în continuă schimbare, în care consumatorii devin tot mai reticenți la formele tradiționale de publicitate, iar canalele de vânzări se multiplică vertiginos sub impactul noilor tehnologii digitale, profesioniștii în marketing trebuie să se adapteze necontenit la actualele tendințe ale pieței, prin intermediul unor campanii articulate pe valori profund umane.
Revoluția sensului - Puterea leadershipului transcendent
„Revoluția sensului demonstrează că leadershipul nu se rezumă doar la rațiune, ci ține și de spirit. Cartea lui Fred arată cum, atunci când stabilim obiective care ne reflectă atât valorile, cât și interesele – atunci când echipele noastre se străduiesc să aibă împreună un impact pozitiv asupra lumii – putem dobândi mai mult decât succesul. Putem descoperi un scop mai măreț și un sens superior.”
Sheryl Sandberg, COO al Facebook și fondatoare a LeanIn.org și OptionB.org
„În această carte am să vă arăt cum să puneţi de acord interesul personal şi misiunea organizaţiei, reunindu-le în ceva mult mai complex, mai satisfăcător şi mai durabil. Am să vă arăt cum să mobilizaţi o organizaţie pentru a deveni o sursă durabilă de bine în lume, generând un uriaş sentiment de împlinire, slujire şi bucurie în toţi membrii asociaţiei. În acest sens am să vă arăt pas cu pas, în mod practic, cum să vă confruntaţi cu problemele personale şi să îmbrăcați cu adevărat haina de lideri ‘respons-abili’ – capabili să alegeți cum să răspundeți fiecărei situații.”
Fred Kofman
Episodul de podcast, din seria Revoluția sensului, cu Prof.Dr. Dumitru Borțun, poate fi urmărit aici: https://bit.ly/Revolutia-Sensului
Semnificativ
Într-o lume aflată sub semnul unor necontenite reconfigurări datorate ideilor inovatoare, oamenii își doresc, mai mult decât 0ricând, ca așteptările și aspirațiile lor să fie observate și înțelese de către antreprenori.
SERVANT LEADERSHIP ÎN ACŢIUNE — Cum să ajungeţi la relaţii și rezultate excelente
Ken Blanchard și Renee Broadwell
Cu toţii am observat efectele negative provocate în toate sferele societăţii de liderii care au în vedere doar propriile interese. Nu de puţine ori, întreaga organizaţie are de suferit. Totuși, acum există o altă cale: servant leadershipul.
Strategia poveștii
Cunoașterea de sine, conștiința identității și valoarea personală – unică și irepetabilă – sunt principiile călăuzitoare ce prefigurează o nouă paradigmă relațională în lumea afacerilor de succes.