Noi apariții
Homo Capax
Colecţia Homo Capax reprezintă un proiect de schimbare a unei paradigme care domină lumea contemporană a afacerilor. Cărţile publicate aici oferă coordonatele necesare unei veritabile reorientări către sursele profund umane ale valorii economice: integritatea, responsabilitatea și slujirea celorlalţi. Sub impulsul acestei noi viziuni asupra leadershipului și a actorilor implicaţi, lumea afacerilor ar putea cunoaște o turnură de esenţă, de la dimensiunea materială a profitului spre cea umanistă, care îl are în centrul ei pe homo capax. Potrivit filosofului Paul Ricoeur, acesta este omul capabil să acţioneze – împreună cu și pentru ceilalţi – în vederea unei vieţi nu doar mai bune, ci mai cu seamă împlinite ca sens.
Liderul Slujitor
Autori: Ken Jennings | John Stahl-Wert
„Când au scris Liderul slujitor, Ken Jennings și John Stahl-Wert nu doar au surprins exact practicile esențiale de leadership care sunt definitorii pentru toți liderii extraordinari, dar au și oferit un parcurs practic pentru învățare și creștere, pe care îl putem urma spre a ne ameliora stilul de leadership de fiecare zi. [...] Ei au aprofundat cercetările în interiorul organizațiilor din unele dintre cele mai mari companii din lume, verificându-și iar și iar concluziile. Petrecând mii de ore în prezența unor lideri excepționali de business și organizaționali, și-au îmbogățit înțelegerea despre felul cum funcționează leadershipul adevărat.”
Ken Blanchard
Rebeliune în marketing
Într-o lume în continuă schimbare, în care consumatorii devin tot mai reticenți la formele tradiționale de publicitate, iar canalele de vânzări se multiplică vertiginos sub impactul noilor tehnologii digitale, profesioniștii în marketing trebuie să se adapteze necontenit la actualele tendințe ale pieței, prin intermediul unor campanii articulate pe valori profund umane.
Revoluția sensului - Puterea leadershipului transcendent
„Revoluția sensului demonstrează că leadershipul nu se rezumă doar la rațiune, ci ține și de spirit. Cartea lui Fred arată cum, atunci când stabilim obiective care ne reflectă atât valorile, cât și interesele – atunci când echipele noastre se străduiesc să aibă împreună un impact pozitiv asupra lumii – putem dobândi mai mult decât succesul. Putem descoperi un scop mai măreț și un sens superior.”
Sheryl Sandberg, COO al Facebook și fondatoare a LeanIn.org și OptionB.org
„În această carte am să vă arăt cum să puneţi de acord interesul personal şi misiunea organizaţiei, reunindu-le în ceva mult mai complex, mai satisfăcător şi mai durabil. Am să vă arăt cum să mobilizaţi o organizaţie pentru a deveni o sursă durabilă de bine în lume, generând un uriaş sentiment de împlinire, slujire şi bucurie în toţi membrii asociaţiei. În acest sens am să vă arăt pas cu pas, în mod practic, cum să vă confruntaţi cu problemele personale şi să îmbrăcați cu adevărat haina de lideri ‘respons-abili’ – capabili să alegeți cum să răspundeți fiecărei situații.”
Fred Kofman
Episodul de podcast, din seria Revoluția sensului, cu Prof.Dr. Dumitru Borțun, poate fi urmărit aici: https://bit.ly/Revolutia-Sensului
SERVANT LEADERSHIP ÎN ACŢIUNE — Cum să ajungeţi la relaţii și rezultate excelente
Ken Blanchard și Renee Broadwell
Cu toţii am observat efectele negative provocate în toate sferele societăţii de liderii care au în vedere doar propriile interese. Nu de puţine ori, întreaga organizaţie are de suferit. Totuși, acum există o altă cale: servant leadershipul.