Choose language   
 
  • Conferință și lansare de carte
    11.02.2016
    Civilizația Analfabetismului de Mihai Nadin
    Facultatea de Sociologie și Asistență Socială din Bucureșt
  • Conferință și lansare de carte
    11.02.2016
    Civilizația Analfabetismului de Mihai Nadin
    Facultatea de Sociologie și Asistență Socială din Bucureșt
  • Conferință și lansare de carte
    11.02.2016
    Civilizația Analfabetismului de Mihai Nadin
    Facultatea de Sociologie și Asistență Socială din Bucureșt
  • Conferință și lansare de carte
    10.02.2016
    Civilizația Analfabetismului de Mihai Nadin
    Universitatea Națională de Arte (Bucureşti)
  • Conferință și lansare de carte
    10.02.2016
    Civilizația Analfabetismului de Mihai Nadin
    Universitatea Națională de Arte (Bucureşti)
  • Conferință și lansare de carte
    10.02.2016
    Civilizația Analfabetismului de Mihai Nadin
    Universitatea Națională de Arte (Bucureşti)
  • Conferință și lansare de carte
    08.02.2016
    Civilizația Analfabetismului de Mihai Nadin
    Librăria Șt. O. Iosif (Brașov)
  • Conferință și lansare de carte
    08.02.2016
    Civilizația Analfabetismului de Mihai Nadin
    Librăria Șt. O. Iosif (Brașov)
  • Conferință și lansare de carte
    08.02.2016
    Civilizația Analfabetismului de Mihai Nadin
    Librăria Șt. O. Iosif (Brașov)
  • Conferință și lansare de carte
    04.02.2016
    Civilizația Analfabetismului de Mihai Nadin
    Club A, București
  • Conferință și lansare de carte
    04.02.2016
    Civilizația Analfabetismului de Mihai Nadin
    Club A, București
  • Conferință și lansare de carte
    04.02.2016
    Civilizația Analfabetismului de Mihai Nadin
    Club A, București
  • Conferință și lansare de carte
    03.02.2016
    Civilizația Analfabetismului de Mihai Nadin
    Facultatea de Matematică, Universitatea din București
  • Conferință și lansare de carte
    03.02.2016
    Civilizația Analfabetismului de Mihai Nadin
    Facultatea de Matematică, Universitatea din București
  • Conferință și lansare de carte
    03.02.2016
    Civilizația Analfabetismului de Mihai Nadin
    Facultatea de Matematică, Universitatea din București

Vă aşteptăm şi pe Blogul editurii:


Newsletter


În pregătire

  • Întâlniri cu Solomon Marcus vol. 3
     de Autor colectiv
  • Biblia vitaminelor
     de Dominique Rueff
  • Fără leac
     de Pamela Weintraub
  • Bătăliile vieții
     de Luc Montagnier
  • Rani deschise 7
     de Solomon Marcus

Ne citesc



Semne de carte: Răni deschise, 5 – focul și oglinda – de Solomon Marcus



„Infinitul l-am redescoperit mereu şi mereu la diverse vârste, începând cu chiar o primă etapă în care l-am descoperit cu propriile mele puteri. Adică infinitul era în mine, simţeam mereu că e o nemărginire în tot ce facem. Trebuie să vă spun că, după un mare matematician, dacă vrei să alegi o definiţie a matematicii – o definiţie atotcuprinzătoare nu există, dar o definiţie care nu greşeşte prea mult – ar fi să spunem că matematica este ştiinţa infinitului. Matematica este aceea care în primul rând m-a ajutat să înţeleg bogăţia şi varietatea extraordinară a infinităţii.”




Semne de carte din Răni deschise, 5 – focul și oglinda –


  • „Poți da un sens vieții prin simplul fapt de a te putea bucura de lucrurile simple, a privi cerul, a merge liber, a asculta cântecul unei păsări etc. Dar, din păcate, cei mai mulți oameni și-au neglijat această prospețime și au acoperit cu un strat gros de rutină actele elementare ale vieții..”



  • „Şcoala suferă de o insuficientă comunicare între profesor şi elev, acesta din urmă nu prea înţelege discursul celui dintâi, nu prea înţelege ce este scris în manual şi, în multe cazuri, nici nu ştie că are dreptul de a pretinde să i se livreze lucruri inteligibile. Este nevoie de o deplasare accentului de la a şti la a înţelege. O deplasare similară se impune de la cunoştinţe la deprinderi de gândire şi de comportament. De exemplu, modul matematic de gândire are o valoare universală, dar acest fapt nu apare în educaţia actuală, care se reduce la aspectul strict instrumental al matematicii. Dar şcoala suferă şi de o insuficientă comunicare între profesorii de diverse discipline, în ceea ce priveşte prestaţia lor cu elevii. Mentalitatea dominantă este încă aceea conform căreia fiecare disciplină are specificul ei, care i-ar justifica independenţa.”



 
 

©2008-2016. Toate drepturile materialelor prezentate aparţin Editurii Spandugino.